Wednesday, March 18, 2009

16

Si atunci te-am pierdut pentru o perioada nestiuta de timp.Nu stiam ce ma voi face, ce ne vom face.Am realizat ca prezenta ta in samburele vietii mele e esentiala, dar asta s-a intamplat acum.Inainte, nu ma puteam gandi la aceste lucruri, pentru ca...nu ma gandeam, nu vroiam sa gandesc ca se poate intampla asta.Dar nu-i nimic.Eu sunt aici.Tu esti acolo.Voi trece prin orice ca sa ajung la sursa.Sa ajung la ghimpele care ti s-a infipt in palma.Mi-ai schimbat viata din momentul vaporizarii tale.Astept momentul cand te vei transforma intr-un solid...din nou.Mereu ai fost asa, si mereu m-ai facut sa ma simt in siguranta.Nu-ti pot descrie ce e in mintea mea, pentru ca mintea mea sta mereu la tine.Da-mi-o inapoi...De fapt nu, las' asa.Timpul trece mai repede gandindu-ma la faptul ca timpul trece in favoarea ta.Te astept aici...Taci, o sa fie bine!

6 comentarii:

Titlul e ambiguu...
16?
fizica?
te-a traumatizat lucrarea de ieri?

nicidecum...nu are nicio legatura:P

Cred ca se refera la data de 16 :-s ...Oricum mai rar atata feeling in ce scrie un baiat ...:)

,,Mi-ai schimbat viata din momentul vaporizarii tale.Astept momentul cand te vei transforma intr-un solid..."


e fizica Radule...

Aa...Nu`..Nico`, nu la asta m`am referit:)) Poate k e o "evaporizare" la prorpiu:P

frumos...
mai mult nu stiu ce sa zic..:D

Post a Comment

E randul tau sa spui ceva: