Thursday, May 14, 2009

Rasucirea

Sincer, nu ma asteptam la asta.Dar tie nici prin cap nu`ti trece...Poate nici nu`ti dai seama, iar asta e grav pentru ca odata...era frumos. Acum se pare ca ai alte "precocupari".Nu ma asteptam tocmai la tine sa faci asta, dar probabil,sper, ca ai facut`o inconstient.Incerc sa te evit, sa te fac sa iti dai seama ca pierzi, daca poate fi intr`adevar considerata o pierdere. Am decis ca trebuie sa ma schimb, poate asa o sa`mi fie mult mai bine, in ceea ce te priveste, dar si in rest. Nu are rost sa ma apuc acum sa insir toate lucrurile negative (din perspectiva mea) despre noua ta "preocupare".Sper sa iti dai seama singur, pana nu va fi prea tarziu.M`am pus la incercare prin toata chestia asta, si uneori eu sunt cel care ma tem, ca va fi prea tarziu. Prea tarziu sa uiti un prieten, poate chiar un frate (mai demult) sau poate chiar imaginea ta reflectata in oglinda. Intr`un timp ajunsesem sa te "copiez", asa mi s`a spus. Sper ca m`am lasat de "obiceiul" asta, daca poate fi numit asa.Pe tine publicu te aplauda pentru ceea ce faci, iar candva, si eu faceam parte din acest public. Am renuntat, si nu spun din invidie, dar dupa ce mi`au spus ca sunt un "plagiator" am considerat ca e mai bine pentru mine, dar mai mult pentru imaginea ta care fusese patata de rolul fals pe care eu il jucam in locul tau, sa stau in banca mea, de pe randul de la usa, si sa privesc cum dispari. Am ajuns in starea aceea, in care am impresia ca te`ai distantat total de mine si acum sunt doar un subiect de discutie.Sper (din nou)... sa ma fi inselat."Indians".

1 comentarii:

Radu... nu trebuia sa pui asta pe blog!


Imi pare rau.

Nu mai fi trist, ca ma ai pe mine chiar daca sunt nebuna!>:D<

Post a Comment

E randul tau sa spui ceva: