Saturday, June 20, 2009

Cuvinte

Cuvinte potivite se numea poemul din mintea mea.Cuvinte otravite se numeste acum, cel din inima mea.Cuvinte incurcate se joaca prin gandul meu, ascuzadu-se departe fara ca eu sa le pot gasi vreodata.Si zici ca nu merge asa...Orice merge daca vrem.As fi fericit sa vad o singura data pe an, luna rasarind pe cer.Sa rasara si sa infloreasca in ochii mei.Dar deja ai inflorit, dar prea tarziu. Ti-am mai zis odata...nu realizezi ce ai decat dupa ce pierzi.Din pacate asa s-a intamplat si cu mine. Iar acum, in timp ce apas pe tastele astea incarcate cu sentimente, care marcheaza fiecare moment al existntei mele si care stiu totul despre mine si in timp ce ma uit la tine cum zambesti din sclipirile ochilor tai, nestiutoare, imi vine sa tac.Dar nu pot...cuvintele vin si vin si nu stiu unde sa le mai bag.

2 comentarii:

Radu...


Sper ca vei vedea acest comentariu.
Pe unde umblii?


Astept un semn,


Buna ta amica

Eve:)

Post a Comment

E randul tau sa spui ceva: