Monday, May 9, 2011

Despre nimic și alte nimicuri

Sunt slaaaaa-ab. Deci, da, care este...sunt slab. S-a dovedit științific că mangustele nu au coadă. Mă rog, nu s-a dovedit așa ceva niciodată. Doar că din lipsă de idei și obligație morală de a scrie, apăs și eu pe butoane, ca un faraon la jocurile de noroc.
Ultimele evenimente în viața mea...:-? Sunt slab. Azi am avut o stare demnă de bătut cu cureaua! Însă, la meditație, în timp ce scriam, m-a lovit așa...pe nepregătite, un simț d-ăsta de responsabilitate și am simțit cum coloana mea vertebrală se strânge și capătăt diverse forme abstracte, din cauza fricii pentru forthcoming exams. Deci, da, care este. Mi-e frică de bac și de admitere și de vecinul meu cu tatuaj pe gât, care atunci când se îmbată, bate câinii și cetățenii din fața blocului. Ce să mai....vorba lu'  Ghici Cine?: nu m-am născut în spitalu potrivit...Dar n-am ce face, mai sunt câteva luni și adio small town from south Romania...
Cum spuneam la începutul postării, sunt slab. Ca de obicei, eu nu remarc prin nimic. sunt inutil. pot să mă mut la țară. sau să-mi tai un ochi. Nimănui, în afară de familia mea și încă o persoană, nu i-ar păsa dacă un câine ar face un așternut din cadavrul meu. Așadar,  nu dispun de aptitudini. Azi am remarcat încă o chestie. În timpul discursului meu de filosof autentic, vedeam cum interlocutorul abia aștepta să termin eu de dat din buze, pentru a asculta și o altă părere...mai bună, desigur.

Mă plâng degeaba, ca o balenă eșuată care moare de sete și pe care o arde soarele pe spinare și nu se poate scărpina. Oricum, pe cine trebuie, nu interesează de problemele mele existențiale, de adolescent. De fapt, nu e prima oară când spun asta...și la fel, nicio schimbare. Mă rog. Tocmai acum am o revelație de geniu absolut. Nu-mi trebuie, aprobarea nimănui. Problema e că sunt slab doar atunci când mă raportez la cineva. În rest, eu sunt mulțumit de mine. Ieeaa stai, domnu', așe. Până la urmă, ce rost are să cerșesc atenție, dacă oricum nu o primesc?

Mă rog. Mi-e somn. Pace vooă, tuturoooooo-r!






0 comentarii:

Post a Comment

E randul tau sa spui ceva: