Monday, May 27, 2013

Problema din ziua de azi

Obișnuiesc să interacționez cu diverși tineri de vârsta mea și, uneori, cu oameni mai mari. E totul ok cu asta, probabil și tu o faci, și Grasu, oricine. Acum..de ce Problema din ziua de azi?!?!

Sunt sigur că ți s-a întâmplat, la un moment al vieții când se aliniază planetele și totul în jur e o stare generală de bine, să dai random, că așa a vrut universul, de o persoană în care vezi deja prietenia și armonia care urmează. Totul bine, răsare soarele, până când începi să cunoști mai îndeaproape persoana, să ai un interes în direcția generală a persoanei. Și te lovești  de acea problemă. Faptul că nu toți oamenii sunt la fel ca tine.

Din punctul meu de vedere, opinia generală asupra lumii și a vieții afectează relațiile inter-umane. Păi, să-ți zic...Dacă tactu` cel cu tatuaje cu ancore și șerpi, bătea muierile pe care le futea și râgâia mândru în urechea firavă a unei bătrâne, în tramvai, nu înseamnă că toată entitatea umană face asta. Chiar dacă ai crescut învățând asta, nu trebuie să faci la fel. Mai ales atunci când vezi că înfunzi libertatea altuia și urechea unei bătrâne cu râgâiala ta puturoasă. Nu toți se distrează și se simt puternici făcând asta Poți vedea asta la majoritatea semenilot tăi. Ce spun aici poate fi derutant pentru tine, dar e în regulă, te vei obișnui și vei simți pacea mondială cum înflorește în tine. Apoi...
Dacă toți băjeții cu care ai avut sau ai de a face sunt niște bulangii mincinoși și lipsiți de identitate, nu înseamnă că atunci când vorbesc cu tine și eu sunt un bulangiu mincinos și lipsit de identitate. Poate în alt context sunt, dar atunci când zic că nu sunt, nu sunt. Nu înseamnă că fac căcaturi pe care le fac „toți băieții” cu care ți-ai intersectat realitatea până în momentul vorbirii. Nu înseamnă că am aceleași obiceiuri ca ale lor, sau aceiași prieteni, sau aceleași pasiuni. Se poate să-mi placă același tip de femelă, dar asta nu înseamnă că: ce am scris mai sus. Sper ca într-un moment de introspecție adânc și fin ca vaginul pe care îl porți să realizezi că asta e adevărul pe care ni l-a lăsat Iisus mărețul și nu poate fi contestat.

Și da, am o problemă cu ce am scris mai sus, că altfel nu mai scriam.

0 comentarii:

Post a Comment

E randul tau sa spui ceva: