Thursday, June 13, 2013

Astăzi. Universul

Astăzi, Universul m-a adus pe blog. Știu că nu am mai scris, știu că probabil voi scrie la fel de rar, dar azi...azi, universul m-a adus aici pe blog, tastând aceste cuvinte. Nu știu despre ce va fi postarea aceasta, dar o să continui să scriu fără să am o idee în minte, pentru că sunt sigur că universul va duce această postare la un final. Sper că tot universul îi va da și un sens, ceva.

Că tot vorbeam de univers, cosmic și galaxia, voi relata cum funcționează ele pentru mine. Bine...e cu doo tăișuri treaba. Uneori, universul ia deciziile bune, mă îndreaptă pe căile bune și îmi aduce chestii bune. Alteori, universul e muist. Un muist. Mă refer la situațiile când: „Mamă, panică, mâine trebuie să examen și nu am învățat nimic.” Ei bine, atunci vine jigodia și zice „dar, lasă, universul te va ghida spre rezultatul bun.”

În timp ce uneori sunt supărat pe univers, alteori îi sunt recunoscător. În filmul Mr. Nobody, e la un moment dat o scenă, în care ideea principală e „Atâta timp cât nu alegem, totul rămâne posibil” Ei bine, eu corelez treaba asta cu mecanismul universului. Când nu știu ce plm de senviș să-mi cumpăr, sau dacă să iau tricoul mai ieftin sau pe ăla mai mișto, sau ce rahat de melodie să ascult, gen situațiile când nu pot să decizie, las universul să aleagă pentru mine.
Dacă aș știi statistică, aș zice că statisticile arată că universul nu m-a sabotat până acum și a știut să decizie în locul meu. De fapt, dpmdv, cred că universul e de fapt acțiunea pe care noi ne-o dorim oricum, doar că nu o facem. Nu știu și nici n-am chef să deszvolt asta acum, dar cred în ce am spus.

Mâine am examen la psihopatologie. Voi începe să tratez cu psihouniversul.

Și o melodie total random, pentru că universul.


2 comentarii:

"cred că universul e de fapt acțiunea pe care noi ne-o dorim oricum, doar că nu o facem." Good one, Ră2!

Universul este intr-adevar atat de magic. In el se contine tot adevarul lumii, toate lucrurile intelese dar mai ales neintelese in el isi gasesc explicatia.:)

Post a Comment

E randul tau sa spui ceva: